Corona-protocol

Wij vinden persoonlijk contact erg belangrijk. Wij moeten daar in deze tijd wel voorzichtig mee omgaan. Wij hebben daarom de volgende maatregelen getroffen:

  • In verband met uw en onze veiligheid hebben wij een mondkapjesplicht ingevoerd. Naast de in gebruik zijnde Corona-schermen zullen wij een mondkapje dragen wanneer wij u ontvangen. Wij vragen u ook om er een te dragen. Uiteraard hebben wij mondkapjes voor u beschikbaar.
  • Wij proberen het aantal mensen dat op kantoor langs komt zoveel mogelijk te spreiden en het aantal bezoeken op hetzelfde moment te beperken. Om afspraken te kunnen spreiden hebben wij onze openingstijden verruimd. Wij ontvangen u graag, op afspraak, tussen 8.00 en 20.00 uur.
  • Wij verzoeken u om op tijd te komen. Uiteraard doen wij er alles aan om u, op een voor u en voor ons, veilige manier te kunnen ontvangen. Wij hebben de afspraken zo gepland dat we zoveel mogelijk contact-momenten beperken. Dit kan alleen als wij ons aan de geplande tijden houden. Kom niet eerder dan 10 minuten voor uw geplande afspraak naar ons kantoor. Kom ook niet te laat. Mocht u onverhoopt te vroeg of te laat arriveren wilt u dan contact met ons opnemen?
  • Wij zullen u op afstand begroeten en geen handen schudden.
  • In de hal kunt u na binnenkomst uw handen ontsmetten bij de zuil die wij daarvoor hebben geplaatst.
  • Koffie mag u zelf pakken bij de koffiecorner die wij voor u in de hal hebben geplaatst. Wij gebruiken daarvoor tijdelijk geen kopjes maar wegwerpbekers. U kunt een keuze maken uit koffie, cappuccino en espresso.
  • Wij hebben mondkapjes die wij en u kunnen gebruiken.
  • Tafels, stoelen en deuren worden regelmatig door ons ontsmet.
  • Kom niet met meer mensen dan strikt noodzakelijk. Alleen cliënten die nodig zijn voor de bespreking of cliënten die moeten tekenen.
  • Wanneer u last hebt van de bekende Corona verschijnselen of in contact bent geweest met personen die besmet zijn (geweest) verzoeken we u om niet bij ons kantoor langs te komen en alleen telefonisch, per video call of per e-mail contact met ons op te nemen. Indien u toch zonder afspraak langskomt op kantoor kunnen we u niet helpen zoals u van ons gewend bent.

Bereikbaarheid kantoor in verband met werkzaamheden aan de Willemsparkbrug

In verband met de werkzaamheden rond de vernieuwing van de Willemsparkbrug is ons kantoor de komende tijd mogelijk wat lastiger te bereiken. De werkzaamheden starten op 31 augustus 2020 en worden afgerond in juni 2021. Het werk wordt tegelijk uitgevoerd met het werk voor tramlijn 1 in Scheveningen.

Fase 1   31 augustus 2020 – 11 oktober 2020

De Alexanderstraat is afgesloten vanaf de kruising met de Javastraat tot aan de Mauritskade. De lokale omleidingsroute loopt via de Zeestraat en de Anna Paulownastraat.

Fase 2   12 oktober 2020 – 10 januari 2021

De Alexanderstraat is afgesloten vanaf de Javastraat  tot aan de Mauritskade. De Javastraat is weer open. De omleidingsroute loopt via de Zeestraat en de Anna Paulownastraat. Voetgangers en fietsers kunnen Plein 1813 oversteken.

Fase 3   11 januari 2021 – 21 februari 2021

De kruising Parkstraat – Mauritskade – Alexanderstraat  is afgesloten. Verkeer richting Scheveningen wordt omgeleid via de Raamweg. Verkeer richting het centrum wordt omgeleid via de Laan Copes van Cattenburch – Burgemeester Patijnlaan – Carnegielaan. Verkeer richting de A12 wordt omgeleid via de Johan de Wittlaan en Carnegielaan – Burgemeester Patijnlaan – Laan Copes van Cattenburch. Lokaal verkeer wordt omgeleid via de Denneweg – Frederikstraat, via de Parkstraat, Amaliastraat of via de Zeestraat/Noordeinde.

Fase 4   22 februari 2021 – juni 2021

De Alexanderstraat is afgesloten tussen de Willemsparkbrug en Plein 1813. De kruising met de Mauritskade is weer open voor verkeer. Verkeer vanaf de Parkstraat wordt omgeleid via de Zeestraat.

Corona-protocol

Wij vinden persoonlijk contact erg belangrijk. Wij moeten daar in deze tijd wel voorzichtig mee omgaan. Wij hebben daarom de volgende maatregelen getroffen:

  • Wij proberen het aantal mensen dat op kantoor langs komt zoveel mogelijk te spreiden en het aantal bezoeken op hetzelfde moment te beperken. Om afspraken te kunnen spreiden hebben wij onze openingstijden verruimd. Wij ontvangen u graag, op afspraak, tussen 8.00 en 20.00 uur.
  • Wij verzoeken u om op tijd te komen. Uiteraard doen wij er alles aan om u, op een voor u en voor ons, veilige manier te kunnen ontvangen. Wij hebben de afspraken zo gepland dat we zoveel mogelijk contact-momenten beperken. Dit kan alleen als wij ons aan de geplande tijden houden. Kom niet eerder dan 10 minuten voor uw geplande afspraak naar ons kantoor. Kom ook niet te laat. Mocht u onverhoopt te vroeg of te laat arriveren wilt u dan contact met ons opnemen?
  • Wij zullen u op afstand begroeten en geen handen schudden.
  • In de hal kunt u na binnenkomst uw handen ontsmetten bij de zuil die wij daarvoor hebben geplaatst.
  • Deuren staan open of deze zullen wij voor u openen.
  • Koffie mag u zelf pakken bij de koffiecorner die wij voor u in de hal hebben geplaatst. Wij gebruiken daarvoor tijdelijk geen kopjes maar wegwerpbekers. U kunt een keuze maken uit koffie, cappuccino en espresso.
  • Wij hebben mondkapjes die wij en u kunnen gebruiken.
  • Tafels, stoelen en deuren worden regelmatig door ons ontsmet.
  • Kom niet met meer mensen dan strikt noodzakelijk. Alleen cliënten die nodig zijn voor de bespreking of cliënten die moeten tekenen.
  • Wanneer u last hebt van de bekende Corona verschijnselen of in contact bent geweest met personen die besmet zijn (geweest) verzoeken we u om niet bij ons kantoor langs te komen en alleen telefonisch, per video call of per e-mail contact met ons op te nemen. Indien u toch zonder afspraak langskomt op kantoor kunnen we u niet helpen zoals u van ons gewend bent.

Portal

Wij gaan binnenkort werken met NEXTportal. Dit is een veilige wijze om met u te kunnen communiceren. Wij maken voor u een account voor ons klantenportaal. U ontvangt van ons een e-mail met een link waarmee u zelf een wachtwoord kunt instellen.

Met het klantenportaal heeft u de mogelijkheid uw dossier in te zien. Alle concepten, afschriften, correspondentie en afrekeningen zijn hier in te zien. Ook andere betrokken, zoals makelaars en adviseurs kunnen toegang krijgen tot bepaalde documenten via het klantenportaal.

Als notaris hebben alleen wij de controle over wie toegang krijgt tot welke documenten. Als cliënt krijgt u, een (automatisch) e-mailbericht met een link naar het klantenportaal wanneer wij iets met u willen delen. Nadat u zich heeft aangemeld, kunt u documenten inzien en downloaden. Via het portaal kunt u ook documenten met ons delen.

Heeft u meer uitleg nodig of wilt u meer weten over het klantenportaal? Neem gerust contact met ons op.

 

40.000ste akte!

Vandaag de 40.000ste akte getekend! Daar zijn we best trots op!